جوان سازي پوست صورت با ليزر

سلامت پوست و مو,بيماريهاي پوست و مو,درمانهاي طبيعي براي بيماريهاي پوستي,تغذيه,كاشت مو,ليزر پوست,آرايش و سلامت پوست و مو,درمان ريزش مو

جوان سازي پوست صورت با ليزر

۷ بازديد

ليزر پوست

جوان سازي پوست صورت با ليزر
دكتر مصطفي مهدوي نيا

ميتوان گفت راه هاي جوانسازي پوست بسيار گوناگون هستند كه مي توان به جوانسازي صورت با ليزر و جوانسازي پوست با PRP اشاره كرد. درد ادامه به ليزر جوانسازي پوست خواهيم پرداخت. دستگاه هيدرودرمي يادستگاه ديزينك – گالوانيك يكي از بهترين و كاربردي ترين اختراعات بشري در قسمت مربوط به جوانسازي دست و پوست است

جوان سازي پوست صورت با ليزر يك روش جراحي پوست محبوب است كه پوست را جوان مي‌سازد و اثرات ناشي از نور آفتاب،كهير پوستي، افزايش سن و برخي از اختلالات پوستي را كاهش مي‌دهد. جوان سازي پوست با ليزر RF ايمن، موثر و مناسب است. همچنين، هزينه جوانسازي پوست با ليزر فراكشنال در مقايسه با بسياري از راههاي جوانسازي پوست بسيار كمتر است. ليزر لايه‌هاي خارجي آسيب ديده پوست را برداشته و توليد كلاژن و سلول‌هاي پوستي جديد را در لايه‌هاي زيرين پوست تحريك مي‌كند و پوستي صاف‌تر، جوان تر و سالم‌تر را به ارمغان مي آورد.

در صورتي كه مي خواهيد پوستي صاف و بدون چروك داشته باشيد، مي‌توانيم به شما كمك كنيم تا جوان تر به نظر برسيد و اعتماد به نفس بيشتري داشته باشيد. در كلينيك دكتر مهدوي نيا، ما راه حل ثابت شده‌اي كه جوان سازي پوست با ليزر فركشنال نام دارد را عرضه مي‌كنيم كه به سرعت و به آساني چين و چروك و جاي زخم‌ها را كاهش مي‌دهد تا به شما كمك كند، پوست صافي داشته باشيد. اين روش غيرتهاجمي، بافت پوست را بهبود مي‌بخشد، رنگدانه هاي سياه را كم رنگ مي‌كند، ظاهر جاي زخم را كاهش مي‌دهد و لكه‌ها را كمرنگ و محو مي سازد.

فهرست مطالب [پنهان سازي]

۱ انواع
۲ روش درمان
۳ روند بهبودي و نتايج
۴ مزايا
۵ عوارض
۶ هزينه و قيمت

انواع

انواع دستگاه ليزر پوست وجود دارد، كه از مهمترين آنها ميتوان اشاره كرد به ليزر CO2T ، ليزر اربيوم و ليزر فركشنال. در ادامه به بررسي روش هاي جوانسازي پوست صورت با ليزر شرح داده مي شود:

ليزر CO2: اين نوع ليزر پرتوان‌ترين روش ليزر موهاي زائد است موجود براي جوان سازي پوست صورت است. سطح پوست پس از درمان شدن با ليزر CO2، سفت‌تر و صاف‌تر به نظر مي‌رسد، زيرا ليزر براي محدود كردن الياف كلاژن كه در لايه زيرين پوست قرار دارند از گرما استفاده مي‌كند. ليزر CO2 باعث كاهش يا رفع چروك صورت، جاي جوش و زخم‌ها، زگيل‌ها و ماه گرفتگي‌ها مي‌شود. اين روش حتي براي درمان سرطان پوست در سطوح اوليه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. جوان‌سازي واژن با روش ليزر موناليزا تاچ توسط دستگاه مخصوص ليزر CO2 انجام مي‌شود كه داراي يك پروب مخصوص است كه امواج ليزر را از كناره‌هاي پروب و به صورت جانبي ساطع مي‌كند.
روش جوانسازي پوست با ليزر فركشنال: اين روش جوان سازي پوست صورت از ساير روش هاي جوانسازي پوست با ليزر متمايز مي باشد، زيرا عوارض جانبي كمي دارد. پس از كشيدن پوست صورت با اين روش درماني در واقع پوست دچار التهاب يا درد نمي‌شود و به دوره ريكاوري نياز نمي باشد. با اين حال، شايان ذكر است كه اين روش جوانسازي پوست صورت تنها در يك جلسه انجام نمي‌گيرد و براي بهبودي كامل ظاهر پوست چند هفته تا چند ماه زمان نياز مي باشد.

روش درمان

laser-skin-resurf-small

اين روش جوان سازي پوست صورت معمولا با بي حسي موضعي (تزريق بي حسي در محل درمان) صورت مي‌گيرد. متخصص پوست براي جوان سازي پوست صورت با ليزر، از ليزرهاي مخصوصي استفاده مي‌كند. لايه‌هاي خارجي پوست با استفاده از يك پرتو نور ليزري بخار مي‌شوند و پوست زيرين را صاف‌تر و جوان تر مي‌سازد. در هنگام از بين رفتن لايه‌هاي قديمي، رشد سلول‌هاي پوستي جديد تحريك مي‌شود. روش جوان سازي جزئي پوست با ليزر بين ۳۰ تا ۴۵ دقيقه طول مي‌كشد و زيباسازي پوست با ليزر تا دو ساعت طول مي‌كشد. هر دو روش ليزر درماني شرح داده شده، با محدود كردن آسيب گرمايي به پوست به كمتر شدن عوارض كمك مي‌كنند.
روند بهبودي و نتايج

نتايج و بهبودي در روش جوانسازي پوست صورت با ليزر به نوع ليزر مورد استفاده و ناحيه‌اي كه تحت درمان قرار مي گيرد، بستگي دارد. بهبودي در روش هاي جوانسازي تهاجمي، به چند هفته زمان نياز دارد. پس از انجام روش جوانسازي پوست با ليزر، زمان بهبودي تقريبا دو هفته مي باشد، كه در طي آن ناحيه درمان شده بهبود پيدا مي‌كند و لايه جديدي از پوست سالم ظاهر مي‌شود و باعث مي‌شود كه ناحيه درمان شده صاف‌تر، سفت‌تر و به طور كلي سالم‌تر به نظر برسد. اين روش جوان سازي پوست را مي توان براي جوان سازي پوست دست و گردن نيز بكار برد.
مزايا

ba-skin

براي كاهش چين و چروك‌ها، جاي زخم و آكنه، رفع تاتو، لكه‌هاي پوستي و ماه گرفتگي‌ها مي‌توان از اين روش استفاده كرد. اين روش همچنين به بهبود بافت كلي پوستي كه در نتيجه تجمع آسيب‌هاي نور خورشيد زبر و زمخت شده، كمك مي‌كند. روش جوانسازي پوست با ليزر همچنين براي از بين بردن خال‌ها و زگيل‌ها استفاده مي‌شود. اين روش در رفع جاي زخم‌هاي خفيف تا متوسط صورت كه ناشي از جراحي يا آسيب ديدگي مي باشد نيز بكار برده مي‌شود.
عوارض

پس از انجام روش جوانسازي پوست با ليزر، عوارض جانبي مشخصي در بين بعضي از بيمارن به وجود مي‌آيد. با اين حال، اين عوارض معمولا نسبتا خفيف هستند و در كوتاه مدت از بين مي‌روند. عوارض جانبي شايع شامل قرمزي پوست، ورم ناحيه درمان شده و التهاب (شبيه احساسي است كه پس از آفتاب سوختگي خفيف به فرد دست مي‌دهد) است.
هزينه و قيمت

هزينه‌ي جوانسازي پوست صورت بسته به نوع ليزر استفاده شده، وسعت ناحيه درمان شده و تعداد جلسات درماني بستگي دارد. براي اطلاع از هزينه‌هاي ليزر جوان سازي پوست مي‌توانيد با مشاورين كلينيك دكتر مهدوي نيا تماس بگيريد.

راه ها و روش هاي بدون جراحي زيادي براي جوان سازي پوست دست و صورت وجود دارد، از جمله ليفت صورت، تزريق ژل، لايه برداري و ليزر، تزريق بوتاكس، ميكرودرم، تزريق چربي، پلينگ و تزريق چربي. محبوبيت اين روش هاي درماني به دليل نتايج موثر و عوارض بسيار كم آنها مي باشد. تمامي روش هاي درماني فوق در كلينيك دكتر مهدوي نيا انجام مي شود، شما براي اطلاعات بيشتر در هر زمينه مي توانيد به مقاله آن در همين سايت مراجعه فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.